Ուսումնառության 5 տարիներ

  • Ո՞ր դասարանից ես հաճախում Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ։ Եթե այլ դպրոցից ես եկել, նշիր դպրոցը։ Ես հաճախում եմ Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ 3-րդ դասարանից:
  • Դպրոց-պարտեզում քո ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն ես ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չես մոռանա, ինչո՞ւ:
    Ինձ համար դպրոց-պարտեզում կարևոր տեղ է զբաղեցնում ընկեր Սոֆյան, նա շատ բարի և հոգատար է:
  • Կարո՞ղ ես թվարկել 5 բան, որոնք քեզ հետ տանում ես։
    Ընկերասիրություն, կարգապահություն, հարմարվողականություն շրջապատին, հարգալից վերաբերմունք մեծերի հանդեպ, մանրուքներով ուրախանալու հատկություն
  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:
    Նրանք կծանոթանան և կուսումնասիրեն նոր առարկաներ, որոնք էլ ավելի կհետաքրքրացնեն ուսումնական ընթացքը: Հաջողություն կմաղթեմ նրանց:
  • Հյուսիսային դպրոցում քո տնկած ծառը, թուփը նկարիր, տեղադրիր ու գրիր ե՞րբ ես տնկել, ո՞ւմ հետ, տեսակը․․․
  • Պատրաստիր 2-3ր տեսանյութ, որը պատմում է Հյուսիսային դպրոցի միջավայրի մասին։
    https://youtu.be/55_VSH4gjzw
  • Ծնողներիդ խնդրիր, թող մի քանի նախադասությամբ բնութագրեն քո ուսումնական գործունեությունը Հյուսիսային դպրոցում:

2․Միջին դպրոց

  • Ի՞նչ գիտես Միջին դպրոցի մասին:
    Ես միայն դրական կարծիքներ եմ լսել Միջին դպրոցի մասին:
  • Ցանկանո՞ւմ ես տեղափոխվել Միջին դպրոց:
    Այո
  • Թվարկիր Միջին դպրոցի քեզ ծանոթ ուսուցիչներին:
    Ոչ ոքի ցանոթ չեմ
  • Ինչպիսի՞ն կցանկանայիր, որ լիներ Միջին դպրոցը:
    Կցանկանայի, որ  Միջին դպրոցն էլ մեզ տար բավարար գիտելիքներ

Leave a comment