Բնագիտության ամփոփում

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։
https://yervandmakochyan.wordpress.com/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Ինձ համար ամենահետաքրքիր դասը բակտերիաներն էին, իսկ դժվարը երկրագնդի ոլորտները:

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։
Ծառ ենք տնկել, աղբ ենք հավաքել:

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ Կարողանում եմ ծառ տնկել և խնամել այն:

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
Բոլոր ֆլեշմոբերին մասնակցել եմ

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։ 10

Leave a comment